Hva skjer når du sender inn en e-post til support@dekode.no?
Når du sender en e-post til support@dekode.no vil en av våre medarbeidere se igjennom alle innkommende henvendelser fortløpende. Manuelt så vil vi kategorisere henvendelser etter type;
-
Brukerstøtte og opplæring
-
Teknisk support og feilretting
-
Videreutvikling og implementering
Basert på type henvendelse, så vil følgende skje;
Brukerstøtte og opplæring : Vår medarbeider vil bistå fortløpende
Teknisk support og feilretting : vår medarbeider vil etterspørre nødvendig informasjon, slik at vi kan sette en av våre i gang med feilsøking og implementering. Disse henvendelsene blir prioritert avhengig av hvor kritisk de er
Videreutvikling og ny funksjonalitet: En prosjektleder vil ta kontakt med deg, for å sikre at vi har tilstrekkelig forståelse av hva dere ønsker utviklet, og basert på dette engasjere nødvendige ressurser for å lage et løsningsforslag med tilhørende kostnadsestimat. Når dette er godkjent vil arbeidet planlegges inn. Primært i arbeidsblokker på halve og hele dager.
Merk at all bistand som bestilles via support@dekode.no håndteres på løpende timer, minimum 0,5 time per henvendelse