Hvordan fungerer support-tjenesten?

Hva skjer når du sender inn en e-post til support@dekode.no?

Når du sender en e-post til support@dekode.no vil en av våre medarbeidere se igjennom alle innkommende henvendelser fortløpende. Manuelt så vil vi kategorisere henvendelser etter type;

  1. Brukerstøtte og opplæring

  2. Teknisk support og feilretting

  3. Videreutvikling og implementering

Basert på type henvendelse, så vil følgende skje;

Brukerstøtte og opplæring : Vår medarbeider vil bistå fortløpende

Teknisk support og feilretting : vår medarbeider vil etterspørre nødvendig informasjon, slik at vi kan sette en av våre i gang med feilsøking og implementering. Disse henvendelsene blir prioritert avhengig av hvor kritisk de er

Videreutvikling og ny funksjonalitet: En prosjektleder vil ta kontakt med deg, for å sikre at vi har tilstrekkelig forståelse av hva dere ønsker utviklet, og basert på dette engasjere nødvendige ressurser for å lage et løsningsforslag med tilhørende kostnadsestimat. Når dette er godkjent vil arbeidet planlegges inn. Primært i arbeidsblokker på halve og hele dager.

 

Merk at all bistand som bestilles via support@dekode.no håndteres på løpende timer, minimum 0,5 time per henvendelse