Jeg får en feil når jeg prøver å lagre – hva gjør jeg?
Hvis du opplever problemer med å lagre innhold, kan du prøve følgende steg:
-
Sørg for at du har en stabil internettforbindelse.
-
Prøv å lagre utkastet på nytt.
-
Slett nettleserens cache og last siden på nytt.
-
Logg ut og inn igjen i WordPress.
-
Kontakt Dekode-support dersom problemet vedvarer.
Hvorfor ser ikke endringene mine ut som forventet?
Hvis endringene dine ikke vises på nettstedet, kan det skyldes:
-
Nettlesercache: Prøv å laste inn siden på nytt ved å trykke
Ctrl + Shift + R
(Windows) ellerCmd + Shift + R
(Mac). -
Servercache: Noen ganger kan det være nødvendig å tømme servercachen. Dekode kan bistå med dette.
-
Utkast i stedet for publisering: Sjekk om innholdet er lagret som utkast og ikke publisert.
-
Tidssatt publisering: Sjekk om innholdet er planlagt for en senere publiseringsdato.
Nettstedet mitt laster sakte – hva kan jeg gjøre?
Dersom nettstedet ditt oppleves som tregt, kan du prøve følgende tiltak:
-
Reduser bildefil-størrelser: Sørg for at bilder er komprimerte før opplasting.
-
Fjern unødvendige innebygde elementer: For eksempel eksterne videoer eller widgets.
-
Sørg for at du ikke har for mange åpne faner i nettleseren: Dette kan påvirke ytelsen.
-
Kontakt Dekode-support hvis problemet vedvarer.
Jeg får en "White Screen of Death" – hva gjør jeg?
Hvis nettstedet ditt viser en hvit skjerm uten feilmelding:
-
Prøv å oppdatere nettleseren.
-
Logg inn på WordPress og se om du får tilgang til admin-panelet.
-
Kontakt Dekode-support for videre feilsøking.
Nå som du kjenner til feilsøking av vanlige problemer, kan du gå videre til neste seksjon eller kontakte Dekode-support for ytterligere hjelp.